Bowling & klippning

I måndags var vi lediga. Vi tog bussen in till stan och åt lunch på Thai Village. Vi gick in på en bokhandel och köpte pennor och pysselbok. Sedan tog vi bussen till Fyrishov där vi bowlade. Det var första gången för Hanna. Nelly bowlade för nästan två år sedan, men det kommer hon inte ihåg. De hade ställningar som man la klotet på, då kunde barnet rulla ner klotet med mer fart, de hade även staket på sidan av banorna. Vi hann spela två serier innan vi tog bussen hem. 








I tisdags lämnade jag barnen kl 9 och jobbade på kontoret ett par timmar. Sedan gick jag till en frisör i Svartbäcken för att toppa håret. Jag hade fått erbjudande från Let's deal om halva priset på klippning, så jag passade på. Därefter åkte jag till Gränby och handlade och sedan hem för att tvätta. På kvällen åkte jag in till stan för att äta middag på Terassen med Åsa. De hade halva priset på varmrätter denna månad så jag åt oxfilé, västerbottenpure, kryddsmör och rödvinssky. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0