Biblioteket

I tisdags jobbade Dennis dag. Jag och barnen var lediga. Vi tog bussen in till stan och gick till biblioteket där vi lekte, läste och lånade böcker.

I onsdags var Dennis på kurs. Jag försökte plugga ett par timmar, sedan åkte jag in till jobbet och jobbade extra ett par timmar. På eftermiddagen åkte jag och barnen till mitt gym för att säga upp mitt träningskort som jag haft i snart ett år, det gäller till sista april. Sedan åkte vi till City Gross och köpte ett våffeljärn. Dennis var ute med kollegorna på restaurang på kvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0