Barnfritt

I måndags skulle jag ha haft barnen, men eftersom de åkte till Gotland så blev jag ensam. På förmiddagen läste jag. Efter lunch hade jag tvättstugan. Sedan tog jag en promenad med Louise. Därefter gick vi hem till henne och åt smårätter och drack vin på hennes balkong i solsken.

I tisdags skulle jag också haft barnen egentligen. Så med ingenting inplanerat så hade jag bara en lugn dag. Jag läste ut Marian Keyes första bok Vattenmelonen. Det var ca 10 år sedan jag läste den och kom faktiskt inte ihåg så mycket av den.

I onsdags var jag till tandhygienisten. Då jag ofta har hål så tyckte hon sist att jag skulle komma en extra gång i år. Hon gav mig tips om hur jag bäst borstar tänderna och använder tandtråd. Hon putsade tänderna, tog bort tandsten och fluorlackade. Jag fick fylla i en enkät då jag eventuellt kommer vara med i en kariesstudie.

På eftermiddagen kom min mamma, moster Siv och kusin Carro på besök. Vi tog bussen in till stan och åt middag på grekiska Tzatzikis uteservering. De sov kvar hos mig.

I torsdags åkte vi till Ikea och Gränby Centrum för shopping innan de åkte tillbaka till Dalarna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0