Äntligen semester!

I fredags promenerade jag till jobbet och arbetade 7-16. Min sista arbetsdag före semestern!

Igår sov jag länge. Sedan började jag läsa en bok. Denna gång blev det Marian Keyes första bok Vattemelonen. Det är nästan tio år sedan jag läste den och jag kommer nästan inte ihåg någonting av den. Efter lunch cyklade jag till Gränby för att hämta ut fotoboken jag gjorde och handlade. Sedan läste jag lite till. Därefter gjorde jag pastasallad och tog en jogging-/promenadtur på 4 km innan jag avslutade med TV.

Idag vaknade jag tidigare. Jag fortsatte läsa och tog sedan tag i städning. På eftermiddagen fick jag fikabesök av Magnus, Ulrika, Ludvig, Dennis, Nelly och Hanna. Jag hade bakat Ananaspaj.

På kvällen blev jag bjuden på middag hos Dennis då även Mona och Gert kom. Dennis och tjejerna åkte senare tillsammans med dem vidare till Gotlandsfärjan medan jag promenerade hemåt i solnedgången.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0