Stockholm

I torsdag jobbade jag 8-16. När jag kom hem hade resten av familjen tagit tåget till Hedemora så jag tog det bara lugnt på kvällen.

Igår jobbade jag 7-14. Sedan tog jag tåget till Stockholm för att träffa Marie. Vi åt mongolisk buffé på New Peking och gick på bio. Filmen heter Äta, sova, dö och vann Guldbaggen. Den var godkänd.

Nelly fick vara med på kusin Klaras innebandyträning i Hedemora. Sedan var det bastu och fredagsmys med kusiner. Nelly sov kvar hos Klara medan Dennis och Hanna sov hos farmor och farfar.

Idag har jag jobbat 8-16. Dennis och barnen kom hem strax innan mig. Dennis tog bussen in till stan för partaj. Jag och barnen åkte först till Coop och handlade för 800 kr och sedan till City Gross och handlade för 800 kr. Därefter lördagsmys.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0