Ommöblering

Oops, länge sedan jag skrev nu.

I fredags hade Dennis jobbat natt och gick och la sig på morgonen. Jag jobbade 12-20.15.

I lördags jobbade jag 8-16. Dennis och barnen åkte till Vedyxaskogen och grillade korv med två grannfamiljer.

I söndags var vi lediga. Vi passade på att möblera om lite i lägenheten. Nu står dubbelsängen i det stora sovrummet igen och barnens våningssäng i lilla rummet. En del leksaker finns dock fortfarande kvar i stora sovrummet. Det var inte lätt att flytta våningssängen då den är en meter bred. Fick skruva isär gavlar och massa brädor för att sedan skruva ihop den igen.



Kommentarer
Anonym

Stördes de av att ni var vakna på andra tider?

Kram!
U.

Svar: Nej då. Men det stora sovrummet har så mörka väggar för att vara ett lekrum. Rummet innehåller en stor garderob och byrå som inte går att ställa någon annanstans, så lekytan blev ändå inte så stor. Dessutom sitter det lampor på väggen som passar till dubbelsängen.
grodanogrisen.blogg.se

2013-01-30 @ 23:41:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0