Jobbfest

Förra lördagen kom Dennis hem efter nattpass för att sova. Jag och tjejerna åkte och handlade och åt lunch på Max. Mamma och Mats kom hit på eftermiddagen. Dennis jobbade ytterligare ett nattpass medan jag åkte in till stan för att gå på personalfest. Vi samlades först i personalrummet för snittar, bubbel och frågesport. Sedan gick vi vidare till restaurang Biztron för middag. Jag åt oxfilé med pommes, Bbq-sås och vitlökssmör med ett underbart rödvin till. Efterrätt blev crème brulee. Blev även bjuden på en drink av cheferna. Många utav oss satt kvar och pratade tills de stängde kl 1, då tog jag bussen hem.

I söndags fick jag ligga kvar i sängen en stund medan barnen åkte med mamma till Ikea. Efter lunch hade Dennis vaknat och jag tog med Nelly på 5-årskalas i Knivsta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0