Gott nytt år

I måndags kände sig Dennis lite bättre men var hemma från ytterligare ett nattpass. Jag och tjejerna åkte till Gävle för att fira nyår med Petra, Johan, William och Inez. Vi åt pilgrimsmusslor med bacon, sparris och balsamico till förrätt. Varmrätt blev lax, potatis och romsås. Till efterrätt hade Petra bakat cheesecake. Barnen la sig vid kl 22 och jag lyckades knappt hålla mig vaken till tolvslaget.

Igår var jag superförkyld. På eftermiddagen var jag till jobbet för inventering. I natt hade jag 39 graders feber. Idag har barnen varit på förskolan. Jag har sovit mycket och nu mår jag bättre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0