Budgivning...

I onsdags jobbade jag 8-16. Samma dag började budgivningen på lägenheten. Den ligger ca 1 km härifrån. Den är bara 43 kvm och ett rum och kök. Fördelen är mycket låg hyra och altan. Dessutom är den helt nyrenoverad i både kök och badrum.

I torsdags jobbade Dennis dagpass och jag jobbade 8-16. Budgivningen fortsatte och slutade med ........ att jag vann! Jag och barnen kommer att få det trångt och mysigt :) men förhoppningsvis räcker mina pengar till vår överlevnad :).

Idag har jag jobbat 8-14. Därefter gick jag till mäklaren för att skriva på lägenhetskontraktet. Inflyttning blir i april.



Kommentarer
Anonym

Oj vad kul att det gick vägen! Grattis!!! <3
Massör med kramar

2013-01-30 @ 23:37:46
Ulrika

Och det var massor med kramar som jag skickade.
Det andra lät olagligt ;))

Svar: Kramar till er!!
grodanogrisen.blogg.se

2013-01-30 @ 23:38:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0