Biotopia

I torsdags hade jag bara lite feber kvar. Däremot hade Hanna fått feber och hosta och fick stanna hemma från förskolan. Jag försökte städa lite hemma då och då vid tillfällen då jag kände lite extra ork medan Hanna sov eller tittade på film. Dennis sov efter sitt nattpass. Han träffade Andreas på stan på eftermiddagen. När han kom hem så dammsög han och svabbade golven.

Igår jobbade Dennis dagpass. Jag skulle ha jobbat kl 7 men stannade hemma med Hanna som var sjuk. Jag var nog feberfri men fortfarande orkeslös. Dock var vi tvungna att ta bussen in till stan för att besöka arbetsförmedlingen. Jag hade uppföljning denna vecka och tidigare dagar har det ju inte gått pga helg och sjukdom. När vi hämtat Nelly på förskolan åkte vi till Coop en sväng för handling.

Idag har Dennis jobbat dagpass. Nelly fick följa med Emilia till museet Biotopia där de fick trycka djurspår på tröjor de tagit med sig. Jag och Hanna tog bussen in till stan för att byta biobiljetter. Eftersom Nelly var på utflykt blir det biobesök imorgon istället. På eftermiddagen var Emilia här och lekte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0