Bio, bad & bio

I söndags jobbade Dennis dagpass. Jag och tjejerna tog bussen in till stan och gick på bio. Vi såg Lilla Anna och långa farbrorn, den var 47 min lång. När vi kom hem var Nelly hemma hos Emilia och lekte.

I måndags var vi alla lediga och jag fick sovmorgon. När jag vaknat åkte vi till Fyrishov för bad. Efteråt tog vi en fika på ett café. På hemvägen släppte de av mig på stan där jag mötte upp Louise. Vi åt middag på grekiska Tzatziki, jag åt kyckling souvlaki. Därefter gick vi på bio och såg En oväntad vänskap. En toppenfilm som får mycket väl godkänt!



Kommentarer
Ulrika

Var den bra tjejer?
Kram Ulrika

2013-01-16 @ 21:31:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0