Årstaparken

I torsdags jobbade jag 10.30-18.30. Dennis hade jobbat ett extra nattpass på larmcentralen och fick sova. Barnens förskola är stängd i två veckor och jag fick därför lämna dem på en annan förskola som heter Årstaparken och ligger ca 2 km bort. Några av deras pedagoger och kompisar var också där.

I fredags jobbade jag 7-14. Dennis jobbade på larmcentralen 7.30-15. Nelly blev hämtad på förskolan lite tidigare av sin kompis Anna med mamma. Jag hämtade Hanna och vi blev upphämtade vid förskolan av Dennis när han slutat. Vi åkte och handlade innan vi hämtade Nelly.

I lördags jobbade jag 8-16. Dennis var sjuk i feber så han och barnen var inne hela dagen.

I söndags jobbade jag 10-17. Dennis var fortfarande sjuk och sjukskrev sig från sitt nattpass.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0