Jobb

I torsdags jobbade Dennis dagpass. Jag jobbade 10.30-18.30. Dennis hämtade upp mig efter jobbet så vi fick med oss en massa tomma banankartonger hem. Barnflickan Emma hämtade barnen på förskolan, vilket hon inte gjort på väldigt länge. Men det hade gått bra ändå.
 
Igår lämnade jag barnen kl 9 och jobbade 10-20.15. Det blev ett lite längre jobb pass än vanligt på grund av kontorsuppgifter när chefen är på semester. Dennis fick sovmorgon. Han hämtade barnen kl 12 och skjutsade dem till Hedemora. sedan åkte han tillbaka och jobbade nattpass.
 
Idag har jag jobbat 8-16 och sedan försökt göra klart första inlämningsuppgiften på kursen. Nu är det snart melodifestival. Dennis jobbar ytterligare ett nattpass.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0