Church Street Saloon

I fredags jobbade jag 8-14. Dennis fick sova efter nattpasset. Sedan åkte vi till Ikea där vi fikade och tittade på möbler. Vi blev kvar ganska länge så det fick bli korv med bröd till middag innan vi åkte därifrån.

I lördags var Nelly på 6-årskalas hos grannen Emilia. Jag tog tåget till Gävle för att hälsa på Petra. Vi var på Church Street Saloon där jag åt loaded potato skins. Sedan tittade vi på melodifestivalen hos henne. De två låtarna jag tyckte var sämst gick direkt till final... De två låtar jag tyckte var bäst gick inte vidare alls (Janet och tjejen i röd klänning)...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0