Golv

I torsdags jobbade jag 8-16. Dennis var hemma med barnen. Idag skulle en golvfirma slipa mitt vardagsrumsgolv. Men de ringde och sa att det inte skulle gå. Parketten är i för dåligt skick, för gammalt och slitet. Så jag får väl se om jag kan lägga nytt golv vid ett senare tillfälle istället. Frågan är om man måste ta bort det gamla först eller om man kan lägga det nya ovanpå? På kvällen tog jag en promenad med Helena.

I fredags jobbade jag 7-16. Dennis var hemma med barnen. Nelly mådde mycket bättre, Hanna hade fortfarande feber. På kvällen åkte Dennis till en kompis.

Igår jobbade jag 8-16. Jag blev upphämtade efter jobbet och vi åkte till Jula och köpte golvplattor till mitt förråd (just nu är det bara asfalt därinne). Dennis köpte nya altanmöbler till sig på Jysk.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0