Streetdance 2

I lördags åkte jag och tjejerna till Ikea och fikade med Anneli och hennes Sebastian och William. Vi åkte därefter till City Gross för att äta korv och köpa godis. På vägen hem somnade Hanna så jag satt kvar i bilen medan Nelly tog på sig regnkläder och cyklade en stund innan det var dags att väcka Dennis. På eftermiddagen var vi bara hemma och hade tråkigt, Dennis åkte till jobbet för ett till nattpass.

Dennis tipsade mig om en sida som heter swefilmer.com. Där kan man se filmer och serier gratis och vi har vår dator kopplad till tv'n. Jag valde att se en dansfilm denna kväll. Den heter Streetdance 2 och som alla andra dansfilmer så är storyn ganska förutsägbar och skådespelarinsatserna varierande, men finalen den är alltid grymt bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0