Jobb, jobb och sjukdom

I torsdags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-16.

I fredags skulle jag ha jobbat 12-20.15, men fick hoppa in och börja kl 10 istället pga sjukdom.

I lördags jobbade jag 7.30-16.30. Dennis och tjejerna åkte in till stan för att titta lite på kulturaktiviteter. Kulturnatten är årets näst största dag i Uppsala med aktiviteter på olika ställen hela dagen och hela natten.

Igår jobbade jag 10-17. Hanna hade feber så resten av familjen tog det lugnt hemma.

Idag har jag jobbat 7-16.30. Dennis var hemma och vabbade med Hanna. Första gången som han vabbat. Jag var hemma från jobbet en gång förra året och en gång när Nelly var liten så nu var det Dennis tur.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0