Husvisning

I tisdags hade Dennis utbildningsdag på jobbet. Jag jobbade 8-14 och promenerade hem. Jag och barnen åkte till Coop och handlade.

Sedan hämtade vi Dennis och åkte en mil till Bälinge för att titta på ett hus. Huset hade dubbelgarage och bastu och var fint inuti. Men det var byggt -72 och det börjar bli dags för takbyte och dränering. Med dyra driftskostnader så skulle det behövas byta värmesystem till t ex bergvärme. Utgångspris 2,8 milj, vi sa att vi kunde tänka oss 2,5 milj. En annan köpare la bud på 2,65 så vi valde att hoppa av.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0