Hosta

I torsdags jobbade jag 8-16. Dennis fick sovmorgon då han skulle jobba natt. När han vaknat så ringde förskolan och berättade att Hanna hostade mycket och var hängig. De bestämde att han skulle hämta barnen efter att Hanna sovit middag. Han tog sedan med sig barnen in till stan och lämnade dem hos mig när jag slutade. Då hann han ändå i tid till jobbet (annars skulle jag ha hämtat dem när jag slutat).

I fredags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-14. Därefter träffade jag min jobbcoach och vi tränade på arbetsintervju. Familjen kom och hämtade mig och vi handlade fredagsmys på City Gross.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0