Gastroskopi och föräldraträff

Igår var jag ledig och ägnade dagen till att skriva på mitt CV. Jag har fått lite uppgifter av min jobbcoach också såsom att identifiera mina personliga egenskaper, färdigheter och kompetenser.

Dennis skulle ha jobbat dag men hade tagit ledigt då han fått tid kl 10 gör gastroskopi. Han tycker att maten lätt fastnar i halsen på honom. Tyvärr fick han sitta och vänta till kl 14 innan han kom in.

Han hann i alla fall till föräldraträffen på förskolan kl 15. Vi fikade ute på deras gård och gick sedan till intilliggande skogen och grillade korv.

Dennis åkte på kvällen in till stan för middag med arbetsgruppen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0