Bröllopsfest

I lördags fick jag sovmorgon. Vi packade in oss i bilen och åkte västerut. Vi stannade för lunch på Pizza Hut i Västerås. Sedan åkte vi vidare mot Karlskoga. Där hade vi hyrt en lägenhet i centrum. Vi gjorde oss i ordning för fest och promenerade till en lokal där min kusin Ulrica och Ari hade sin bröllopsfest. De gifte sig i somras och hade nu bjudit in oss för party. De bjöd på buffé och dryck. Maten var otroligt god med bland annat marinerat kött och kyckling, potatisgratäng, couscous, nybakat bröd, västerbottenostpaj, tårtor samt ost och kex. Barnen lekte med syssling Tuva och hennes syskon. Vid elva promenerade vi hem och la oss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0