Biopremiär

Igår jobbade jag 7-14. På eftermiddagen åkte vill till garaget för att hämta några delar som tillhör Mustangen. De skulle hem till Dennis kollega för att slipas inför lackning. Därefter blev det handling och tacomiddag.

I dag fick jag äntligen sovmorgon efter 20 dagars tidiga morgnar. Jag och tjejerna tog bussen in till stan och mötte Louise, Emma och Maja. Tillsammans med dem gick vi på knattebio och såg Vem är var? Det var biopremiär för Hanna och det var ganska skönt att filmen bara höll på i 30 minuter. Vi gick till biblioteket och lekte en stund och åt middag på Max innan vi åkte hem. Barnen lekte sedan utomhus med Emilia och Fröja. Dennis jobbade extra eftermiddagspass på larmcentralen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0