Summer mest

I lördags fick Dennis sovmorgon medan jag och tjejerna gick iväg och köpte lördagsgodis. Vi köpte även pasta och köttbullar som vi åt hemma hos Ulrica. Tillsammans med dem åkte vi till Nobelplan för att titta på gamla bilar på Summer meet evangemang. Sedan åkte vi närmare centrum för att sitta på picnicfilt och tittade på när bilarna cruisade. Till middag grillade vi kyckling och gjorde färskpotatissallad. Kl 24 promenerade vi till lägenheten och barnen var fortfarande vakna. De somnade på en gång och jag fick väcka Hanna kl 10 och Nelly kl 10.30!

Igår åt vi lunch hos Ulrica innan vi åkte tillbaka till Uppsala på Dennis sista semesterdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0