Skoshopping

Idag åkte jag och tjejerna till Fjällnora och badade med Anneli och hennes Sebastian och William. Det var ganska soligt väder, men fortfarande kallt i vattnet. Jag åkte sedan till Coop för mathandling, men hittade även skor till mig själv för halva priset (vilket blev 125 kr). Under tiden fyllde dennis vatten i vår lilla minipool utanför altan. Först kom adrian och badade och på kvällen kom emilia hit och badade med nelly i den härliga sommarkvällen. Dennis jobbar i natt sitt andra, och sista, sommarpass som de är tvungna att flytta från hösten till sommarschemat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0