Örebro

I fredags åkte vi till Örebro där vi träffade min moster Ann-Marie (Ulricas mamma). Tillsammans med henne lekte vi på Barnens ö inne i Örebro. Där fanns en karusell, ett litet tåg, minigolf, trampbilar, elbilar, lekpark och djur. Ann-Marie hade med sig lunch och dessert till oss som vi åt i parken vid ån. Sedan åkte vi hem till henne där vi fick fika och även hann träffa hennes man Mats.

Därefter åkte vi tillbaka till Karlskoga och grillade kött hos Ulrica och Ari. När vi sent på kvällen skulle gå tillbaka till lägenheten så regnade det, det blev taxi istället. Barnen hade redan somnat i soffan och fortsatte sova hela natten fram till kl halv tio.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0