Barnfri

Igår åkte jag och tjejerna in till stan medan Dennis sov. Vi köpte lördagsgodis och letade efter sandaler åt mig, utan resultat. När vi kom hem så packade hela familjen in sig i bilen och åkte mot Hedemora. Barnen lekte där med Joel och klara på eftermiddagen. I morse fick jag sovmorgon. Sedan åkte jag och Mona till Kupolen i Borlänge. Efter att ha ätit krabbsallad på restaurangen där så fortsatte skoletandet. Jag hittade till slut ett par sköna sandaler på Skohuset. De var väldigt lika de som jag nu haft i 9 år och som höll på att falla sönder i bitar. På eftermiddagen åkte jag och Dennis tillbaka till Uppsala. Min sista semesterdag idag, så nu blir barnen i Dalarna några dagar medan vi jobbar. Vi stannade till på stan och åt middag på restaurang Villa Romanas uteservering. Vi valde pasta med oxfilé i cognacsås. När vi kom hem tittade vi på en inspelad film; Inception. Cool film tycker jag, där man måste hänga med i svängarna. Sci-fi, action och thriller.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0