Mona 60 år

Den 12 april fyllde Mona 60 år och vi firade genom att gå på restaurang i byn vi bodde i. Restaurang Upstairs ägs av en svensk och har fått pris som El Gounas bästa restaurang




Min förrätt med friterade räkor och bläckfisk och dressing och avokado




Monas och Dennis förrätt med avokado, lax oxh skaldjur




Min varmrätt med biffmedaljonger och potatis




Varmrätt med oxfile och potatiskaka




Barnens mat; spagetti och köttbullar (de orkade inte ens hälften)




Hanna äter någon form av sorbetglass som de bjöd på




Mona fick en tårta av hotellet




Grattis Mona!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0