Utvecklingssamtal & Gävle

Igår var det så min tur att få ligga kvar i sängen. Därför blev det Dennis som fick gå till förskolan och vara med på utvecklingssamtal för båda barnen. Det var postiva samtal och det verkar som att barnen trivs bra. När de kom tillbaka hem så åt vi lunch och satte oss sedan i bilen. Dennis skulle till gävle för att köpa båttillbehör så vi följde med allihopa. Efter att köpet slutförts parkerade vi i city, fikade och gick lite i affärer. Nelly hade haft retsam hosta hela natten och den fortsatte även på dagen. Inne på en klädbutik hostade hon så hon kräktes. Medan vi försökte hjälpa henne så hade Hanna tagit av sig tröjan och försökte prova kläderna som fanns i butiken... Vi beslöt oss för att åka tillbaka till Uppsala istället för ett planerat restaurangbesök och vi hoppade även över besöket hos Per och Teresa. Jag tror inte Nelly hade magsjuka, utan det var hostan som gjorde att slem kom upp. Jag och Hanna är likadana när vi har hostattacker. Väl hemma igen köpte vi med pizza till middag och hade fredagsmys i soffan.



Kommentarer
Ulrika

Haha Hanna! <3

2011-11-10 @ 20:31:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0