Hosta

Hanna hostar varje natt... På dagarna går det bra, men på nätterna låter det inte alls roligt. Har hon väl börjat så kan hon inte sluta hosta. Jag ger henne flytande bricanyl och ibland även mollipect, men det är inte så ofta de hjälper. I 1-2 timmar håller hon på och hostar och hostar och hostar... varje natt...

I lördags hade Hanna en liten febersläng. Det berodde nog även denna gång på tänder som kommer upp. Ytterligare tre nya tänder såg jag förra veckan, så nu är det sex tänder som tittat fram de senaste tre veckorna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0