Febertjej

Idag har jag jobbat 8-15, efter att ha varit ledig i fyra dagar. Enligt mitt gamla schema skulle jag ha jobbat i onsdags. Men enligt den nya schemat skulle jag istället jobba torsdag. Då hade jag redan planer inbokade och eftersom schemaändringen kom så sent så behövde jag inte jobba den dagen. Egentligen måste de meddela ändringar minst en månad innan. Jag tycker det var skönt att slippa omboka Stockhomsbesöket då det är svårt att hitta tider då både jag, Dennis (barnvakten) och min kompis är ledig.

När jag kom hem från jobbet satt Nelly i soffan och var varm som en kamin. Hon fick sitta kvar där och titta på film medan jag och Hanna åkte till City Gross för lite mat- och medicinshopping. Dennis ägnar eftermiddagen och kvällen till att läsa arbetsböcker. Han ska snart på kurs och skriva prov som han måste klara.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0