Bio i Stockholm & boktips

Det var egentligen min tur att ha sovmorgon, men Dennis hade bytt till sig den eftersom han var ut kvällen innan. Istället tog jag med mig barnen till öppna förskolan i Årstakyrkan. Efter lek, sång och mellisfika så somnade Hanna i bilen på väg hem. På eftermiddagen tog jag bussen in till stan och tåget vidare till Stockholm. Jag mötte upp min kompis Marie och vi åt asiatisk buffé på Bamboo Palace. Vi gick även på bio på filmstaden Sergel. Filmen hette En dag och är ett romantiskt drama. Den var godkänd och med ett oväntat slut.

På tåget hem läste jag ut en bok som jag haft ett par veckor nu. Det är min favoritförfattare Marian Keyes' senaste som heter Oväntat besök på Star Street och jag tyckte att den var lika fantastiskt bra som hennes tidigare böcker. Jag rekommenderar den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0