Lunchträff och ljusparty

I söndags fick jag sova en stund på förmiddagen tillsammans med Hanna. Sedan åkte jag in till Avesta för att träffa tjejgänget på Kings Arms. Vi lunchade och skvallrade lite. Deras hamburgertallrik var riktigt god. Jag åkte vidare till min mormor för att möta upp mamma och barnen. Vi hann även med ett besök hos min farfar. När det var dags för barnen att sova så åkte vi tillbaka hem mot Uppsala.

Dennis hade i helgen varit på en mycket trevlig svensexa med bland annat camping, beachvolley, bastu, fritt fall, grillning, paintball och spex.

Igår var det dags för jobb igen, 8-17. När jag kom hem gick jag och Nelly till bokbussen. Dennis och Hanna hade varit på förskolan på inskolningssamtal. Eftersom Nelly redan gått där över ett år så vet ju vi det mesta redan. Hanna börjar sin inskolning 15 augusti.

Idag var jag ledig och fick sovmorgon. På förmiddagen har vi röjt undan en massa kläder, leksaker och annat som hamnar överallt i lägenheten. Vi hann även dammsuga och svabba golv innan Dennis åkte iväg på träning. Jag och tjejerna gick till grannen Marie på drop-in-ljusparty. Vi bjöds på god rabarberpaj och jag köpte en ljusstake på hennes utförsäljning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0