Jobbhelg

I fredags fick Dennis sova och jag åkte till öppna förskolan med tjejerna. Efter lunch packade Dennis in sig i bilen med barnen och åkte till Hedemora. Jag promenerade in till stan för att jobba extra mellan 16.30-19.30. Jag promenerade även hemåt.

Igår tog jag bussen till jobbet, jobbade 8-15. Efteråt strosade jag på stan i två timmar innan jag promenerade hemåt.

Idag tog jag bussen till stan för att jobba 10-17. Jag promenerade hem.

Nelly har lekt med kusin Klara hela helgen och även sovit hos henne en natt. Dennis och Hanna har slappat och lekt utomhus. De kom tillbaka hem nu på kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0