Städ & lek

Igår skulle Dennis varit ledig. Men istället hade de utbildningsdag på hans jobb, med årliga obligatoriska kurser som måste göras. Jag lämnade Nelly på förskolan och sedan sov jag en stund tillsammans med Hanna. Efter lunch hann jag med en snabb shoppingrunda där födelsedagspresent till Nelly inhandlades. Dennis hann hem för att hämta Nelly och hon tillbringade eftermiddagen hemma hos granntjejen Emilia. Under tiden hade vi vuxna storstädning och klädtvätt hemma.

Idag jobbade Dennis dagpass. Vi tjejer åkte till Årstakyrkan för att sjunga och leka. Efter lunch var Nelly hemma hos granntjejen Klara och lekte. Jag passade på att sätta in fotografier i album och rengöra badrummet.

Både Dennis och Nelly har känt sig bättre i ögonen. Möjligen att det rinner lite på natten, men på dagen märks inget av någon ögoninflammation.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0