Fotobok

I måndags fick jag fotoboken som jag beställt från Icafoto. 30 sidor med bilder från Egyptensemestern. Här får ni ett smakprov.











Natten till igår jobbade Dennis. Hanna vaknade till vid halv tolv och fick lägga sig bredvid mig, utan mat. Sedan sov hon fram till kl 5 då hon fick välling. Nu tror ni att jag fick sova fem timmar i sträck. Men då tror ni fel... Kl 1 vaknade jag av att någon satt på toaletten och ropade klaaaar. Nelly var vaken och även lite ledsen. Men hon gick in till sin säng och somnade om. Kl 3 upprepades samma procedur.

När Dennis kommit hem och lämnat Nelly på förskolan så sov jag och Hanna en och en halv timme till, även denna dag. På eftermiddagen gjorde Dennis och Nelly ärenden på hans jobb, medan jag och Hanna promenerade. Jag hann med att handla lite också.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0