Dag 55

Idag åt jag lite rester till lunch; pastan som användes till pastagratängen, tacoköttfärsen och coleslaw.
Till middag åt jag 2 potatisar, 3 fiskpinnar och 50 g smögensås. 
När vi fikade på stan så delade jag och Nelly på en chokladboll.
Totalt 29 points.

Idag testade jag ett nytt spel till Wii; Dance Workout. Det blev inte så mycket träning idag för det var inställningar som skulle göras först. Man ska skapa en profil med personliga data och välja träningsprogram. Jag testade några av övningarna. Det finns olika latinamerikanska danser, boxningsaerobics, kanot, tjurridning, hopprep och svärdfightning. När man väl lärt sig stegen till danserna så kan det nog bli riktigt bra och jobbig träning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0