Dag 51

Idag åt jag en rostad brödskiva med två ägg och lättmajonnäs på till frukost.

Till lunch gjorde jag mig en sallad som innehöll isberssallad, gurka, tomat, purjolök, 50 g kalkon, 150 g räkor, 2 ägg och en halv avokado. Till det hade jag italiensk dressing och rhode island. En stor portion blev det, för 15 points, som höll mig mätt länge.

Till middag köpte jag nudlar med scampi på ett nytt asiatiskt ställe i Gränby. Den var dock inte lika god som den jag brukar köpa på Ahaan Thai. Inte allför stor portion, kanske 12 points. Lite godis har det blivit nu på kvällen.

Totalt 44 points idag. Plus en promenad på 40 minuter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0