Dag 47

Idag åt jag 6 st smörgåsrån till frukost, några med lätta och några med philadelphia light på.

Till lunch gjorde jag wok med kyckling, wokgrönsaker, sweet chilisås, soya och ostronsås. Sererades till ris. Jag åt en lite mindre portion eftersom jag skulle äta tidigt middag på kinarestaurang. Från buffén åt jag allt möjligt, har inte räknat ut exakta points. Jag åt bland annat fem bitar sushi, ris, lite nudlar, en minivårrulle, en friterad räka, sötsur sås, jordnötssås, wok och räkchips. På bion åt jag popcorn.

Min gissning är att jag ätit ca 35 points. Tack vare en lätt frukost och lunch blev det inte allt för stort dagsintag.

Jag promenerade 25 minuter med vagnen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0