Dag 43 + vägning

Dagens vägning resulterade i -0,2 kg. Jag är förvånad över att jag faktiskt går neråt, så mycket onyttigt som jag stoppar i mig...

Idag hade vi bråttom med lunchen så det blev McDonald's drive-in, andra dagen i rad... hmm. Jaja, Nelly är dålig på att äta, men en cheeseburgare brukar (nästan) gå i för det mesta. Jag åt Big Mac, men tar bort den ena hamburgaren (tycker det blir för torrt annars). Åt halva pommesen också.

Till middag fick vi spontangäster och stekte hamburgare (igen). Jag stekte kycklingburgare åt mig och la den mellan två rostbröd med sallad, amerikansk lättdressing och barbequesås.

Chips, godis, fika och ett glas rött vin har det intagits också. Ca 46 points blev det idag, alltså tagit 17 p från veckobonusen.



Igår glömde jag skriva att vi åt mellanmål på öppna förskolan. En skiva grovt bröd med bregott och ost samt tre smörgåsrån.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0