Dag 38

Just nu orkar jag inte skriva ut mina points. Det känns som om jag upprepar mig väldigt mycket. Istället beskriver jag lite hur jag ätit och tränat. Jag lägger ut lite recept om jag hittar några bra sådana.

I måndags åt jag lingongrova med äggröra till frukost.

Lunch blev jag bjuden på hos Petra; spagetti med köttfärssås. Jag tror inte det var grädde eller något annat onyttigt i den. Rivna morötter till det.

Till middag gjorde jag korvgryta på kycklingkorv (9%), krossade tomater, lätt creme fraiche, vitlök, curry och fond. Till det serverade ris. När jag gör falukorv måste jag också ta fram en kanelbulle ur frysen och äta tillsammans med en skiva rå korv...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0