Dag 33

Idag åt vi lunch på Fyrislundsrestaurangen. Jag valde kummelfilé med potatis och ishavssås. Jag har inte uppskattat pointsen. Men både fisken och potatisen var stekt och såsen var nog en gräddfilssås, så det var inte jättenyttigt. Portionen var väldigt stor, det är många buyggjobbare som äter på den restaurangen. Jag åt ca två tredjedelar av maten.

Till middag blev det blodpudding.

Frukost 6 p: Lingongrova, 2 ägg

Lunch ? p: Kummelfilé, stekt potatis, ishavssås

Middag 11 p: 100 g blodpudding, 60 g bacon, 2 msk lingonsylt




Gårdagens kyckling i ugn, med ris och fetaostsallad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0