Cocillana

Mitt halsonda fortsätter. Jag har ätit Strepsils i några dagar, men det har inte hjälpt något. Jag gick upp i natt och drack honungsvatten istället. Och käkar Fisherman's friends som i alla fall hjälper för stunden. Idag har jag i alla fall hämtat ut en ny flaska hostmedicin, Cocillana förstås! Det är det enda som hjälper mot hostan. Ögonen känns mycket bättre, men det kan rinna lite ur dem på natten.

När jag lämnat Nelly på förskolan så gick jag hem och sov en stund med Hanna. Jag vilade en stund på eftermiddagen också medan Dennis och Nelly lekte utomhus. Dennis åkte sedan iväg till jobbet för ett nattpass.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0