Bad

Igår kväll vaknade Hanna redan vid 21.30 och ville inte riktigt somna om. Hon hade inte ätit så mycket ur flaskan som hon fick tidigare på kvällen, så hon fick en flaska till. Sedan sov hon bättre fram till kl 6, med ett par små uppvak på natten. Jag lämnade Nelly på förskolan och Hanna somnade i soffan. När hon vaknade till fick jag söva om henne i min säng. Då somnade även jag... idag också... Jag bara sover och sover på dagarna känns det som. Men skönt är det.

Jag och Dennis åt lunch på Fyrislundsrestaurangen och shoppade lite på det nya systembolaget som ligger i vårt handelsområde Boländerna. På eftermiddagen åkte Dennis och Nelly till Fyrishov och badade. Jag och Hanna promenerade en sväng.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0