Dyr shopping

Igår fick Dennis en liten sovmorgon innan jag åkte in till stan för ett möte hos en jobbcoach. Det var ett informationsmöte hos ett omställningsföretag och jag tyckte att deras program verkade bra så jag ska kontakta arbetsförmedlingen för en intresseanmälan. Dennis och Hanna kom sedan in till stan för att äta lunch med mig på Fugu.

Vi gick till butiken Esprit för att titta på en klänning som jag förälskat mig i. Problemet var att den var lite för dyr, 800 kr. Men jag kunde inte sluta tänka på den, så det slutade med att jag köpte den..! jag har även beställt tre klänningar från Ellos som kommer inom en vecka så vi får se vilken av dessa fyra jag väljer att ha på min brors bröllop.

På eftermiddagen spolade vi i vatten i lilla barnpoolen och bara slappade i värmen. Men sex maskiner tvätt hann vi med att köra också.

I morse cyklade jag till jobbet och arbetade kl 8-17. När jag cyklade hem åkte jag förbi Ahaan Thai och hämtade mat. Dennis och Hanna har varit hos Peder och hans lilla Tyra. Nelly har lekt med Klara.


Kommentarer
caroline

bra att du köpte klänningen om du tänkt på den:)då ångrar du dig inte=)

du får ta bild så jag får se! kommer hem om en vecka ca.ska du till avesta nått??

kramar

2011-06-15 @ 00:03:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0