Dagskryssning

Igår cyklade jag iväg till jobbet kl 7 för att göra mitt sista träningspass på kontoret. Nästa vecka ska jag kunna göra sysslorna själv. Efter tre timmar cyklade jag hem till familjen som vaknat och ätit frukost.

Kl 12 satte vi oss i bilen för att åka mot Kapellskär. Vi stannade till i Norrtälje och intog lätt lunch (endast nuggetsbitar) på McDonald's. Sedan fortsatte vi mot Viking Line-färjan Rosella. Den avgick kl 15 och vi började med en liten lekstund i bollhavet. Vi åt buffé, lekte, dansade och köpte godis/vin/öl. Kl 19.30 var vi tillbaka i hamnen för att köra hemåt mot Uppsala.

Idag har jag jobbar 8-15, cyklade fram och tillbaka. Barnen har varit hemma och lekt hela dagen. Vi grillade kyckling och halloumi som vi åt med färskpotatis och sallad.


Frukostflingor framför TV'n




Hanna som var livrädd för bollhavet för två månader sedan, var inte det nu längre...













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0