Parksnäckan

I onsdags kom Dennis hem från jobbet på morgonen och behövde sova några timmar. Jag och tjejerna gick till lekparken och gungade en stund. Sedan tog vi vagnen och ståbrädan med oss och åkte buss in till stan. Som sällskap fick vi med Stefan och hans Edvin och Adrian. Vi åt lunch tillsammans på McDonalds och gick sedan till stadsparken. På vägen dit stannade vi vid Svandammen och matade fåglarna. I stadsparken är det varje onsdag barnaktiviteter med bl a ansiktsmålning och fiskdamm. Där finns även en scen som kallas Parksnäckan. Denna dag uppträdde Aya Baya Band med sånger och rörelselåtar.

På kvällen fick vi besök av Mona och Gert som var på väg till Gotland. Vi bjöd på grillat kött innan de var tvungna att åka vidare mot färjan.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0