Bad

I onsdags var jag ledig och fick till och med sovmorgon. Fast helt ledig var jag egentligen inte... Kl 11 hade jag möte med min jobbcoach. Tillsammans med henne skrev jag ett mail angående intresseanmälan om praktikplats som jag ska skicka till olika företag. Efter mötet kom Dennis och Hanna in till stan för att äta kinalunch med mig. Sedan gick jag vidare till jobbet för att ägna två timmar till kassaredovisning. Efter det var jag i alla fall helt ledig. Då åkte hela familjen ut till båten för en liten tur på sjön och ett baddopp. Men jag kom inte i vattnent, tyckte det var alldeles för kallt! Hanna doppade underkroppen då hon satt i sin badbil, medan Denis och Nelly var modig och hoppade i.

Igår gick Dennis upp tidigt för att jobba dygnspass i Stockholm. Jag lämnade Nelly på förskolan och hann sedan med att plocka lite hemma och sova 1,5 timme med Hanna. Direkt efter hämtning på förskolan åkte vi buss in till stan. Där bytte vi till en annan buss som tog oss till Fyrishov för bad i utomhuspoolerna tillsammans med Ellen, Klara och Irma. Vattnet hade en mer behaglig temperatur denna gång så även jag kunde bada... Kl 19 var vi åter hemma och dags för läggning.

Dennis kom idag hem från jobbet på förmiddagen. Jag och Nelly åkte iväg till Coop för storhandling. Efter lunch tog jag bussen till jobbet för att arbeta kl 14-20. Sedan promenerade jag hem. Dennis och barnen har fikat på IKEA och lekt hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0