Tandläkaren

Idag hade jag tid för undersökning hos tandläkaren. Kl 17.50! Och som vanligt fanns det hål i mina tänder. Dock endast ett hål som behöver lagas denna gång. Dessutom tyckte tandläkaren att mina tänder var slitna och käkarna spända och hon gissade på att jag gnisslar tänder! Det hade jag ingen aning om. Jag ska börja med att göra lite gymnastik för käkarna, men senare kanske det blir en bettskena som används på natten. Som tur är ingår de kostnaderna i mitt tandvårdsabonnemang. Jag betalar en summa via autogiro varje månad och behöver då inte betala för bl a undersökningar, lagning av hål, rotfyllningar och utdragning av tänder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0