Sömnbrist

Min trötthet just nu beror inte bara på barnen. De två senaste kvällarna har jag haft svårt att somna. Jag har legat vaken fram till kl 2. Sedan har jag matat Hanna vid kl 3 och kl 6. Vid 7.30 har Nelly vaknat. Det kan i och för sig bero på att jag sovit en timme på förmiddagen tillsammans med Hanna. Det blir en ond spiral, då jag får svårare att somna på kvällen, men samtidigt är så trött att jag måste vila på dagen. Dessutom snurrar många tankar i huvudet just nu. Min föräldraledighet närmar sig slutet (någon gång i april). Vad gör jag då? Hur kommer framtiden att se ut?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0