Nickis och IKEA

Igår förmiddag fick Dennis sova då han jobbat natt. Vi tjejer åkte till Nickis äventyrslek och lekte med Louise, Emma och Maja. Tillsammans med dem åkte vi sedan vidare till IKEA för att äta lunch där. Klockan hann bli halv tre innan vi kom hem igen och då hade Dennis påbörjat storstädning. Det behövdes verkligen. På kvällen badade vi tjejerna, dock en i taget. Nelly ville inte bada tillsammans med Hanna då den lilla tjejen plaskar så mycket. Hon slår händerna i vattnet om och om igen och tjuter av glädje. Även jag blev blöt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0